Afla cum iti livram produsele-Politica de livrare a companiei A&D Color
Politica de livrare-A&D Color 2023
Politica de livrare-Metoda
Comanda dvs se livreaza prin curier rapid oriunde pe teritoriul Romaniei. Livrarea comenzii se face in mod gratuit pentru comenzile cu valoare mai mare de 7500 lei. Pentru comenzile cu valoare mai mica de 7500 lei se percepe un cost de transport de 50 lei. Este important de stiut ca livrarea produselor de catre firma de curierat nu include optiunea de desfacere a coletului in prezenta transportatorului, care ar permite un refuz al comenzii in cazul unor posibile neconcordante. Daca ulterior doriti sa returnati comanda, va rugam sa cititi sectiunea politica de retur. In cazul in care adresa din comanda dumneavoastra contine km exteriori, conform platformei DSC (DRAGON STAR COURIER), livrarea se poate face doar intr-un sediu DSC (DRAGON STAR COURIER) si va vom contacta in prealabil pentru a va notifica de acest lucru. In cazul in care nu se poate ridica dintr-un sediu DSC (DRAGON STAR COURIER) comanda va fi anulata.
Precizam ca produsele comandate online ajung la dvs prin intermediul firmei de curierat rapid cat si in urma solicitarii dvs de a le ridica personal din reteaua noastra de retail.
Termenul de livrare-Politica de livrare
Prin politica de livrare,termenul de livrare al comenzii este cuprins între 2 și 8 zile lucrătoare de la data plasarii ei. Odata acceptata, ne obligam sa va livram comanda in cel mai scurt timp posibil. In mod exceptional, in perioadele de vanzari cu pret redus sau in perioada sarbatorilor de Craciun si de Paste este posibil ca termenul de livrare sa fie depasit pana la aproximativ 8 zile lucratoare, urmare a numarului mare de comenzi de procesat, atat in sensul pregatirii lor, cat si in ceea ce priveste livrarea propriu-zisa de catre firma de curierat rapid.
Politica de livrare – Receptia produselor
În momentul primirii produselor de la curier, aveti obligatia de a verifica atent integritatea coletului. In cazul in care constatati ca este deteriorat si / sau desigilat, existand suspiciunea de deteriorare si / sau lipsa produse din colet, aveti dreptul de a refuza primirea comenzii. Va rugam sa ne contactati fie la adresa de e-mail admin@adcolor.cebos-adcolor.ro, fie la numarul de telefon 0753 091 184 – Departamentul Relatii cu Clientii, pentru a ne comunica acceptul sau refuzul dvs. In acest din urma caz, daca ati efectuat plata on line vi se va returna contravaloarea produselor. Raspunderea pentru afectarea conformitatii produselor pe durata transportului, precum si lipsa unuia sau a mai multor produse din colet, revine in totalitate transportatorului. Nu suntem raspunzatori pentru pagubele cauzate bunurilor in timpul transportului, decat in situatia in care ne informati despre existenta lor la momentul receptionarii produselor.
Va rugam sa ne aduceti la cunostinta orice aspecte privind eventuale defecte/vicii ale bunurilor in 24 de ore de la recepționarea lor.
Prin politica de livrare,acceptarea livrarii comenzii de la curier reprezintă confirmarea dvs că ati primit un colet integru, sigilat. In acest caz, va rugam sa pastrati atat ambalajele si etichetele originale ale produselor, cat si documentele ce au insotit comanda (factura si formular de retur) o perioada de 14 zile calendaristice de la data receptionarii, pentru eventualitatea in care, ulterior, in acest interval de timp, decideti sa efectuati un retur de marfa. Pentru mai multe detalii cu privire la retururi va rugam sa consultati sectiunea politica de retur.
De la data livrării, toate riscurile asupra produselor se transmit către Cumpărător.